Facultatea de Științe Economice
și Administrarea Afacerilor
Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor este o facultate de primă alegere pentru studenții care vor deveni specialiști în economie, într-o societate a cunoașterii și a interconectării globale, bazată pe profesionalism, pe aptitudini și competențe.
În cadrul facultății veți găsi un mediu universitar colaborativ și stimulativ, adaptiv și durabil, orientat spre nevoile părților interesate - studenți, cadre universitare, reprezentanții economiei reale, fie că sunt IMM-uri, corporații sau societăți financiar-bancare, prin armonizarea activității didactice, de cercetare, a relațiilor interpersonale și cu mediul extern în vederea asigurării unei individualități distincte și de calitate.
O facultate trebuie să creeze valoare adăugată prin crearea de cunoaștere. Această cunoaștere trebuie diseminată plecând de la know-how-ul, experiența și expertiza celor care o diseminează, a cadrelor didactice, a colaboratorilor și partenerilor cu experiență concretă, practică. Studenții şi masteranzii sunt implicați direct în acet proces, inclusiv prin participarea la manifestările științifice organizate anual în cadrul Universităţii, dar şi în alte centre universitare.
Studii de Licență
Finanțe și Bănci
IF
acreditat
50
locuri
Economia comerţului, turismului şi a serviciilor
IF
acreditat
ID
acreditat
50
locuri
50
locuri
Contabilitate și informatică de gestiune
IF
acreditat
IFR
acreditat
50
locuri
75
locuri
Oportunități în carieră
Finanțe: expert financiar-bancar, inspector financiar-bancar, comisar principal, consilier financiar-bancar, inspector asigurări, economist în bancă, analist investiţii, ofiţer bancar, analist bancar, consultant fiscal, ofiţer antifraudă financiar-bancara, broker servicii de investiţii financiare, funcţionar ANAF.
Economia comerţului, turismului şi a serviciilor: organizator activitate turism, specialist marketing, agent de turism tour-operator, agent de transport internaţional, şef de recepţie hotel, consilier/ expert/ inspector/ referent/ economist în economie generală.
Absolvenții acestui program de studii vor putea ocupa funcțiile de mai sus sau funcții similare în domeniul comercial (magazine, distribuție, platforme logistice), în turism (hoteluri, pensiuni, restaurante, cafenele, agenții de turism) și în servicii atât publice, cât și private.
Contabilitate: expert contabil-verificator, referent de specialitate financiar-contabilitate, controlor tezaur, asistent de cercetare în gestiune, contabilitate, control financiar, revizor contabil, consultant bugetar, analist financiar.
LICENŢĂ
Acte necesare înscrierii la programele de licenţă:
Copia scanată a următoarelor documente
- diplomă de bacalaureat sau adeverinţă de promovare a examenului de bacalaureat;
- foaia matricolă cu rezultatele școlare din liceu ;
- certificatul de naştere;
- certificatul de căsătorie (dacă este cazul) în copie sau alte documente care atestă schimbări de nume;
- act de identitate;
- fişă de preînscriere - înscriere licenţă.
Pentru înscrierea la sediul universității sunt necesare, suplimentar, urmatoarele:
- 4 fotografii tip buletin
- adeverință medicală
Studii de Master
în Comerț și Turism
25
locuri
IF
Audit și Control Public și Privat
50
locuri
IF
Finanțe și Tehnologie Digitală (FINTECH)
25
locuri
IF
Management Financiar Public și Privat
75
locuri
IF
Oportunități în carieră
Managementul Afacerilor în Comerț și Turism: Cunoașterea aprofundată a ariei de specializare și în cadrul acesteia, a dezvoltărilor teoretice, metodologice și practice specifice managementului afacerilor în comerț și turism; Planificarea, organizarea, coordonarea și controlul afacerilor în comerț și turism; Elaborare de proiecte profesionale și/sau de cercetare, utilizând inovativ un spectru variat de metode cantitative și calitative în managementul afacerilor în comerț și turism;
Audit și Control Public și Privat: auditor intern; auditor financiar; controlor de gestiune; expert contabil-verificator; referent de specialitate financiar-contabilitate; controlor tezaur; asistent de cercetare în gestiune, contabilitate, control financiar; revizor contabil; consultant bugetar; analist financiar.
Fintech: expert financiar-bancar; manager bancă; inspector financiar-bancar; comisar principal; consilier financiar-bancar; inspector asigurări; economist în bancă; analist investiţii; manager de fond acțiuni/obligațiuni; consultant plasamente valori mobiliare; analist financiar; ofiţer bancar; analist bancar/societate de leasing; consultant fiscal; ofiţer antifraudă financiar-bancară; broker servicii de investiţii financiare; funcţionar ANAF; asistent analist; asistent de cercetare în gestiune,contabilitate, control financiar.
Management Financiar Public și Privat: inspector financiar-bancar, manager bancă, analist bancar/ societate de leasing, consultant bugetar, trezorier, expert in management activitati investitionale, evaluator, cenzor.
MASTER
Acte necesare înscrierii la programele de master:
Copia scanată a următoarelor documente
- Diplomă de licenţă și anexele diplomei de licență (anexa cu rezultatele la examenul de licenţă și suplimentul la diplomă/foaia matricolă) sau adeverința de absolvire a examenului de licență;
- diplomă de bacalaureat;
- foaia matricolă cu rezultatele școlare din liceu ;
- certificatul de naştere;
- certificatul de căsătorie (dacă este cazul) în copie sau alte documente care atestă schimbări de nume;
- act de identitate;
- fişă de preînscriere - înscriere master şi Chestionar pentru interviul de admitere la masterat.
Pentru înscrierea la sediul universității sunt necesare, suplimentar, urmatoarele:
- 4 fotografii tip buletin
- adeverință medicală
IF – învăţământul cu frecvenţă presupune participarea la activităţile de curs şi de seminar.
IFR – învăţământul cu frecvenţă redusă, caz în care participi doar la activităţile aplicative obligatorii, orele de predare fiind înlocuite cu cele de studiu individual.
ID - învăţământ la distanţă este caracterizat de întâlniri periodice tutoriale. Întreaga comunicare dintre student şi profesor este realizată pe Platforma Sakai, Universitatea „Danubius” fiind una dintre puţinele instituţii de învăţământ superior care exploatează cu maximă eficienţă şi responsabilitate această platformă electronică de învăţământ.